TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 07 Twórca pomiędzy paradygmatem romantycznym a nowymi mediami.  Przykład Charlotte Roche i Michała Witkowskiego autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 07 Twórca pomiędzy paradygmatem romantycznym a nowymi mediami. Przykład Charlotte Roche i Michała Witkowskiego

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 978-83-226-3144-7
Wydanie: 1, 2017 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
2,00 zł 1,80 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF
Ocena
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  •  
Imię
Treść
 

Proszę wpisać tekst z obrazka
Obrazek ochronny

  Opinia ukaże się po zatwierdzeniu jej przez administratora strony
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier