TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Urbanism as a way of life - 02 Behind the urbanism. Images of the city in modern marketing autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Urbanism as a way of life - 02 Behind the urbanism. Images of the city in modern marketing

Trying to rediscover
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 978-83-8012-592-6
Wydanie: 1, 2015 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
5,00 zł 4,50 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 5,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 5,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 5,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 5,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 5,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 5,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 5,00 zł
 
 

Miasta, od chwili ich założenia przed wiekami, zawsze były przestrzeniami działań społecznych, masowych aktywności i zbiorowych zachowań. Wynikało to z ich niezwykłej siły przyciągania. Były – i są nadal – wpływowe, inspirujące i wzbudzają zainteresowanie. Z wielu powodów miasta są ważne zarówno dla zwykłych mieszkańców, jak i artystów i myślicieli. W 20. wieku Louis Wirth opisał zurbanizowane przestrzenie w kategoriach intensywnej gęstości zaludnienia, zróżnicowania społecznego i znacznych rozmiarów populacji – cech, które wydają się oczywiste i naturalne. W książce "Urbanism as a way of life. Trying to rediscover" autorzy podjęli próbę rozważenia, czy idee Louisa Wirtha nadal są żywe. Podjęli próbę odpowiedzi na pytanie, czy idee te – jeżeli poddane koniecznym modyfikacjom – mogą być użyteczne podczas analizy współczesnych miejskich przestrzeni.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier