TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy autor: Stabryła Adam
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978-83-01-16640-3
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 380
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2011 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
54,90 zł 46,70 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Miękka 1, 2000 r. 53,10 zł
 
 

Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię!
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie.
Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.

Książka koncentruje się na zagadnieniach:
koncepcja zarządzania strategicznego,
typologia strategii zarządzania,
wykorzystanie analizy preferencji,
analiza strategiczna,
planowanie strategiczne,
implementacja strategii,
kontrola strategiczna.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
kompleksowe ujęcie tematu,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia,
bogata bibliografia.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier