TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Consumer behavior on international market autor: Sławomir Smyczek
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Consumer behavior on international market

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 978-83-7488-044-2
Wydanie: 2012 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
52,50 zł 44,60 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table.
The book does not cover all the important problems and issues of consumption and consumer behavior on the international market. It allows, however, prepare them as full identification, presenting the importance and role that consumers on contemporary global market.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier