TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Kształtowanie dobrych relacji z klientami autor: Peter Kenzelmann
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: BC Edukacja
ISBN: 978-83-61059-29-5
Wydanie: 2008 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
12,90 zł 11,60 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Miękka 1, 2015 r. 11,00 zł
 
 

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier