TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Apteki reklamują się w sieci autor: Patryk Słowik
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Apteki reklamują się w sieci

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Infor Biznes
ISBN: 978-83-65361-84-4
Wydanie: 2016 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
17,90 zł 16,10 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Apteki reklamują się w sieci
Podtytuł
Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole
Hasła
Co wolno farmaceutom napisać, a czego pisać nie mogą
Facebook: „Zapraszamy”, „Zachęcamy do zakupu”, „Polecamy”, „Nie czekaj – kupuj”

Nadzór farmaceutyczny przypuszcza szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka. Inspektorzy farmaceutyczni sprawdzą, czy w sieci przedsiębiorcy łamią zakaz reklamy aptek, wprowadzony art. 94a ustawy – Prawo farmaceutyczne. Ten budzący kontrowersje przepis całkowicie zabronił aptekom reklamowania się i informowania o działalności. Ale na Facebooku i niektórych forach internetowych stworzyło się podziemie reklamy. Teksty, które nie miałyby szans legalnie ukazać się w ulotce placówki, a ze zwykłej internetowej witryny aptecznej zostałyby zdjęte po kilku dniach i spowodowały nałożenie kary – na Facebooku uchodzą płazem.
Wojewódzcy inspektorzy farmaceutyczni mają przeciwdziałać łamaniu przepisów w wirtualnej rzeczywistości. Walka z farmaceutami skończy się szeregiem wyroków sądowych. Co więcej, trudno przewidywać, kto tę batalię wygra.

IV okładka
Apteki reklamują się w sieci
Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole
Hasła
Na forach internetowych też łamie się prawo
Walka z farmaceutami skończy się wyrokami sądowymi
Zakaz reklamy aptek w portalach społecznościowych: orzecznictwa nie ma
Sporo uregulowań budzi kontrowersje

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier