TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Edukacja medialna a reklama - 05 Rozdz. 6, cz. 1. Reklama telewizyjna a licealiści ? próba charakterystyki wybranych aspektów zjawiska na podstawie eksploracji eksperymentalnej: Recepcja reklamy ? wyniki... autor: Monika Frania
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Edukacja medialna a reklama - 05 Rozdz. 6, cz. 1. Reklama telewizyjna a licealiści – próba charakterystyki wybranych aspektów zjawiska na podstawie eksploracji eksperymentalnej: Recepcja reklamy – wyniki...

Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 978-83-8012-216-1
Wydanie: 1, 2013 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
3,50 zł 3,10 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 1, 2013 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2013 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2013 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2013 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2013 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2013 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2013 r. 3,50 zł
 
 

Cywilizacja medialna, zmediatyzowany świat, zapośredniczona rzeczywistość to tylko kilka określeń współczesnego środowiska życia człowieka. Nie wydaje się przesadą stwierdzenie, że media są dziś wszechobecne. Ich rozwój nigdy dotąd nie przebiegał tak szybko, a instrumentarium nie było tak szerokie. Dla potencjalnego odbiorcy media są źródłem zarówno szans, jak i zagrożeń. Edukacja medialna, rozumiana jako edukacja o mediach, do mediów i przez media stanowi odpowiedź na wyzwania czasu. Prezentowana książka jest próbą przybliżenia czytelnikowi istoty oraz stanu edukacji medialnej w Polsce, zwłaszcza w kontekście edukacji szkolnej. Porusza również problem reklamy jako komunikatu perswazyjnego. Zasadniczą cześć pracy stanowi analiza wyników badań dotyczących wpływu warsztatów z edukacji medialnej na odbiór reklam telewizyjnych u młodzieży licealnej. Autorka dąży również do przedstawienia opinii środowiska szkolnego na Śląsku na temat edukowania medialnego. Publikacja skierowana jest przede wszystkim do pracowników naukowych zainteresowanych problemem mediów w kontekście edukacji, ale również do czynnych nauczycieli, pedagogów, studentów.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier