TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Roszczeniowy klient autor: Mirosław Smoczyński
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Roszczeniowy klient

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-7677-332-2
Wydanie: 2013 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
14,90 zł 13,40 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Jak mówić „nie” i nie tracić klientów? Nie zawsze klient ma rację. Czasem musisz powiedzieć „nie”. Zobacz, kiedy i jak asertywnie odmawiać, by mieć szansę na dalszą współpracę z klientem.
odmawiać, by mieć szansę na dalszą współpracę z klientem.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier