TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Polityka z twarzą - 05 Rozdz. 5. Personalizacja strategiczna w polskich kampaniach wyborczych w badaniach empirycznych; Zakończenie; Bibliografia autor: Marek Mazur
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Polityka z twarzą - 05 Rozdz. 5. Personalizacja strategiczna w polskich kampaniach wyborczych w badaniach empirycznych; Zakończenie; Bibliografia

Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 978-83-8012-356-4
Wydanie: 1, 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
9,00 zł 8,10 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 9,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 9,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 9,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 9,00 zł
 
 

W pracy rozważany jest proces personalizacji polskich kampanii wyborczych, czyli rosnącej roli liderów politycznych w dyskursie wyborczym kosztem koncentracji na partiach i problemach politycznych, w latach 1993–2011. Unikalny charakter, w sensie naukowym, mają zaprezentowane badania empiryczne, dotyczące personalizacji w ujęciu medialnym (analiza zawartości Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej) oraz strategicznym (analiza zawartości telewizyjnych audycji wyborczych). Wyniki studiów potwierdzają tezę personalizacji w rozumieniu wzrostu roli liderów politycznych w warstwie prezentacji polityki. Publikacja skierowana jest nie tylko do przedstawicieli nauk humanistycznych (medioznawców, politologów, socjologów) zajmujących się tematyką komunikowania politycznego, ale także tych spośród studentów i obserwatorów polityki, których interesują przemiany współczesnej demokracji w kontekście kampanii wyborczych.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier