TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Strategia marketingu narracyjnego  w Policji - Zakończenie i bibliografia autor: Jadwiga Stawnicka
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Strategia marketingu narracyjnego w Policji - Zakończenie i bibliografia

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
ISBN: 978-83-64927-89-8
Wydanie: 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
2,00 zł 1,80 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 2014 r. 5,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 5,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 5,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 5,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 5,00 zł
 
 

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa, w tym kwestii promowania bezpieczeństwa, działań prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier