TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne autor: Grzegorz Karasiewicz
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska SA
ISBN: 978-83-264-6122-4
Wydanie: 2013 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
69,00 zł 62,10 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 2013 r. 69,00 zł
 
 

W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.

"Opracowanie stanowi interesujące studium i może stać się wartościową publikacją użyteczną głównie w procesie akademickiego kształcenia zarówno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podejście do problematyki umiędzynarodowienia działań rynkowych oraz oryginalność modelu i analizy zależności stopnia internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw i uzyskiwanych efektów finansowych stanowią bezsprzeczne atuty publikacji".

dr hab. Robert Kozielski, prof. Uniwersytetu Łódzkiego

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier