TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Zarządzanie marketingowe autor: Grażyna Rosa
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Zarządzanie marketingowe

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 978-83-255-4392-1
Wydanie: 0, 2012 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
49,00 zł 41,60 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej
aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe
spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.Książka składa się z czterech części.Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce
marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe,
analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji
marketingowej.Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano
strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię
marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz
wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną. Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono
nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych
oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.
Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą
być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub
warsztatów.Opracowanie kierowane jest do: studentów
kierunków ekonomicznych i zarządzania, nauczycieli
akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,osób
prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego, słuchaczy
studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem,menedżerów
zarządzających przedsiębiorstwami.Zespół autorski tworzą pracownicy
naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług i Katedry Organizacji i
Zarządzania Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier