TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Strategie dziennikarzy i ich rozmówców w medialnym dyskursie publicznym autor: Edyta Pałuszyńska
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Strategie dziennikarzy i ich rozmówców w medialnym dyskursie publicznym

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 978-83-7525-749-6
Wydanie: 1, 2012 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
26,40 zł 23,80 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja porusza problemy dyskursu publicznego, mediów, działania dziennikarzy i ich rozmówców, a przede wszystkim strategii wykorzystywanych w trakcie zdarzeń komunikacyjnych. (...) Praca ma charakter interdyscyplinarny, dotyczy bowiem zagadnień lingwistycznych, komunikacyjnych, kulturowych, socjologicznych. Przyjęcie takiego oglądu wymaga ścisłości w definiowaniu pojęć, a także wielostronnej umiejętności w analizie materiału. Autorka pracy ma świadomość tej wielobiegunowości analizy, ale zaletą Jej pracy badawczej jest to, że nie traci z pola widzenia lingwistyki, tym samym językoznawstwo jest cały czas obecne, zarówno w założeniach metodologicznych, jak i w analizach.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier