TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych autor: EdisonTeam.pl
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: EdisonTeam.pl
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
50,00 zł 45,00 zł
eKsiążka Audio (Watermark)
MP3

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka Audio mp3 2010 r. 43,05 zł
 
 

01 – Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 (1:45)
02 – Funkcjonowanie człowieka w konflikcie – soma i psyche.mp3 (20:35)
03 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie – autystyczna wrogość.mp3 (14:60)
04 – Spirala konflikty.mp3  (7:22)
05 – Samonapędzający się mechanizm konfliktu.mp3 (12:50)
06 – Zapowiedzi rozwiązań dla typowych sytuacji konfliktowych.mp3 (03:26)
07 – Karmienie i głodzenie gniewu.mp3 (12:04)
08 - Algorytm 5 kroków – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 1.mp3 (12:56)
09 - Algorytm 5 kroków – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 2.mp3 (8:00)
10 – Przykre konsekwencje bagatelizowania cudzych emocji.mp3 (9:45)
11 – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 1.mp3 (12:40)
12 – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 1.mp3 (12:38)
13 –Strategia 4 stopni – co robić gdy ktoś atakuje nas personalnie?.mp3  (12:20)
14 - Jak odmawiać nie niszcząc relacji?.mp3  (11:20)
15 – Co robić gdy ktoś chce z nami zerwać współpracę?.mp3 (14:40)
16 – Podsumowanie. mp3 (1:20)

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier