TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Digital Business i E-Commerce Management autor: Dave Chaffey
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Digital Business i E-Commerce Management

Strategia, Realizacja, Praktyka
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978-83-01-18919-8
Wydanie: 1, 2016 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
120,00 zł 108,00 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB
MOBI

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Miękka 1, 2016 r. 126,60 zł
 
 

Kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu.
Książka pokazuje jakie strategie i działania są potrzebne do rozwoju i utrzymania e-biznesu.
Autor łączy myślenie akademickie i praktykę zawodową.
Książka obejmuje wszystkie aspekty e-biznesu - strategię, marketing, zarządzanie łańcuchem dostaw.
- Planowanie i realizacja strategii e-commerce dla wszystkich typów organizacji
- Najnowsze narzędzia i techniki marketingowe - wyszukiwarki, treści, social media marketing
- Urządzenia mobilne i stacjonarne
- Case studies i wywiady pokazujące jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier