TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku. Wydanie 2 autor: Andrzej Szromnik
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku. Wydanie 2

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska SA
ISBN: 978-83-7526-639-9
Wydanie: 2008 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
39,50 zł 33,60 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia:

  • genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego,
  • proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych,
  • różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym,
  • kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów,
  • wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu,
  • znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem,
  • rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych,
  • instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.

Adresaci:

Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier