TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Psychotechniki w przyjęciu reklamacji autor: Adam Szaran, Roman Kawszyn
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Psychotechniki w przyjęciu reklamacji

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Al Fianco Partners S.C.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
49,90 zł 44,90 zł
eKsiążka Audio (Watermark)
MP3

Reklamacja to zmora wielu firm i handlowców.

Z perspektywy klienta optyka się nie zmienia - nikt nie lubi reklamacji, ani przyjmować, ani zgłaszać. Najlepiej, gdyby nie mieć z reklamacją nic wspólnego. Z perspektywy handlowca kojarzy się z niezadowolonym klientem, trudną sytuacją, często negatywnymi emocjami i stratą.


Warto zauważyć jednak, że reklamacja to szansa na powtórny kontakt z klientem, uzyskanie opinii o firmie i produkcie, otrzymanie informacji zwrotnej o rezerwach, dodatkową sprzedaż i w końcu na wygenerowanie zadowolenia klienta. Podczas słuchania audiobooka poznasz techniki przyjęcia reklamacji i odpowiednich zachowań, które pozwolą na generowanie zadowolenia klienta i dalszą sprzedaż. Nagranie jest zapisem realnego szkolenia.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier