TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia autor: Adam Figiel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Sebastian Brańka, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Redakcja: Andrzej Szromnik
Wydawnictwo: Edu-Libri
ISBN: 978-83-63804-75-6
Wydanie: 1, 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
43,00 zł 38,70 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB
MOBI
PDF

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

orbita akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier